Thursday, July 21, 2011

kalau dia tiada

aku tatau la knp aku rse cm hilang dia..padahal dia ada..before this dia selalu bt aku hepy..mcm mana skali pon dia akan buat aku hapy..kalau dia takde..aku bole hlg semangat..dia je yg aku ada..semalam bila aku kuar dgn dia..aku luah apa yg aku rse..dia dgr n bg respon laa..tp hati aku masih tak sedap jugak..bila msg dgn dia..aku dpt bezakan yg dia dah lain..yaa..mybe dia tak larat sbb kena kemas rumah sbb mlm ni home dia ada kenduri..tp knp mimi cm tamau layan alip??? dia mcm dah fedup dgn aku je..dia ada ckp..bt mcm biasa(stay in couple lg la ek)..aku dah cuba..tp TAK BOLEH...aku amat perlukan dia walau dlm apa jua situation..dia penting dlm hidup aku..tanpa dia..aku mybe akan jd malas..takde mood..mula tak tentu arah..hanya dia akan menceriakan n akan bt aku jd hepy blk..aku igt lg masa aku excdnt hari tu..dia jaga aku..dia always contact aku..masa tu aku sgt hepy...terlampau hepy..aku takde niat nk bt dia sakit hati..aku terlampau sayang dia..aku rindu dia setiap masa..bt masa ni bila tak dpt jumpa dia..aku hnya mmpu tgk pic dia dlm fon n lappy aku..if aku still rindu dia..aku msti contact dia n mintak dia kuar umah..walaupon aku hnya mampu tgk dia dr jauh..aku dah rse puas sikit..dia msti akan lambai tgn kat aku..dr jauh aku tgk...aku senyum sorg2..hati aku hepy sgt..aku faham situasi dia kalau dia tak bole kua..(sbb dia akan gtau kat aku laa..hee..) ..ringkaskan..aku amat perlukan dia dlm apa jua situation..aku  mintak sgt kat dia..kalau dia bca semua ni..hope dia tahu yg aku tak bole dok senang kalau dia takda..


*p/s : alip merayu at mimi..tolong jgn bt alip rse cmni..jd mimi yg alip kenal dulu..
 alip cinta mimi..sayang mimi...loveyou baby..


by alif najmi

No comments:

Post a Comment