Friday, July 22, 2011

first time

mlm ni first time bg aku pegi umah dia..sbb KENDURI TIME..hahaha..(makan free ooo..hee)
nak tau tak masa at umah dia..aku malu..sbb first time an..salam dgn ayah dia lak..pastu tgk kakak dia..pastu mak ngah dia(tak silap la) mkn dpn aku dgn kwn aku..serius aku malu...
sambil aku mkn..perkara ni berlaku..jeng jeng jeng..ni la yg jd..
aku diperhatikan oleh dia(mimi)..
ketika mkn,tgn aku dipukul manja..
ketika minum,tgn aku turut dipukul manja..
peha aku juga turut dipukul manja oleh dia..
dia mengadu pasal tgn dia..
kelihatan dia begitu happy..
aku suka sgt,...sumpah aku suka bila dia bt cmtu kat aku..
aku sayang dia sgt..
sumpah aku niat dlm hati masa tu..yang aku takkan sesekali tinggal dia...

camtu la citer dia..bg aku mmg one of my sweet memory lahhh..n i will keep it in my mind..forever....




by alif najmi (bf nur syamimi) hee

No comments:

Post a Comment